Bakgrund

10 aug. 2011

Bröllopsgnomen

Jag har ett hemligt ess när det gäller bröllopet. Lite av en "fairy godmother". Någon som finns där med tips och idéer, som brinner för detaljer, kärlek, stämning och som är det bästa bollplanket man kan tänka sig. Hon är en vän som jag verkligen saknar, vi har inte setts på år och dagar, men när hon mejlar finner jag mig själv skratta högt och bli alldeles varm i hjärtat. När jag själv känt mig oinspirerad och fastnat i andra tankar så kan jag inte hjälpa att smittas av hennes energi och engagemang. Hon är en jättefin person, och det tål att sägas flera gånger. Jätte jätte fin.

Jag fick nyss ett mejl av henne. Men jag skriver detta i bloggen då jag inte hinner svara ikväll. För jag vet att hon kikar in här och jag vill att hon ska veta vad det betyder för mig. Tack tack och tack. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, är detta till mig så blir jag tårögd. <3

Söta fina du!

Jag älskar ju det här, och dig också min Gigl!

(Och vad är oddsen för att 'ordferieringen' just nu visade 'GISCO'... haha, ödet!!

Puss o kram på dig!

Och ingen stress för att svara på mail gumman!

Anonym sa...

Nu har jag länkat ditt superfina inlägg i min blogg, hoppas det är ok?
Annars får du banna mig så tar jag bort det. :)

PS. Du ska bara veta hur KUL jag tycker det är att få vara en del i det här!! DS.

Kram o puss!

/O.