Bakgrund

17 aug. 2011

Gravidavis



Den senaste tiden har det kommit smygande och dagens rubriker var "droppen". Jag erkänner, jag blir SÅ avis. Vi vill ju ha fler barn, men vi har resonerat och bestämt att det ska vänta tills efter bröllopet.. och det är ju så orimligt långt bort!! Jag längtar efter en till liten parvel, dom förgyller tillvaron som inget annat och just nu så känns det som att ju fler desto bättre! ...Fast så känns det ju inte direkt efter förlossningen så någon måtta finns det ju. Haha.. huga, ser fram emot en mysgraviditet där Leonidas kan gå och klappa och gosa med magen och undra vad det är för någon där inne.. för att inte tala om jag o Pär! Tror inte vi tar reda på vad det blir nästa gång, då överraskar vi alla.. kanske. ;)

3 kommentarer:

Johanna sa...

Haha... tanken har slagit mig. Men än så länge känns det inte akut med ett test.

Anonym sa...

Haha, nämen sötnosen då. Du som var livrädd för barn när vi träffades för 3 ½ år sedan. ;)

Men det är nog en bra idé att vänta tills efter bröllopet tror jag. Vad ska jag annars göra det närmsta året...!?? ;) haha.

Puss o kram på dig!

Johanna sa...

Du har fått en award av mig, så nu måste du skriva ett inlägg :)