Bakgrund

29 jan. 2012

Inte gravidavis, har annat för mig!

Fick en award från Johanna , får man tacka för... men jag misstänker att det också är en pik för att jag inte bloggat på länge. ;)

Här är jag i alla fall, smyger in som att inget hänt... det har inte hänt särskilt mycket heller. Jag har skaffat en iPhone, fått ett gymkort på IKSU i julklapp av min käresta så vi tränar minst fyra gånger i veckan nu och sedan planeras det såklart bröllop för fulla muggar. 6 månader och 5 dagar kvar!!! Tiden går då så jävulskt snabbt. Och hela tiden dyker det upp saker som man ska veta och boka och alla är så himla födda med bröllops-know how utom jag. Vi håller i alla fall på och har gjort vissa större ramar och tidsplanering. Värst just nu är nästan inbjudningarna. Vi vill ju ha ett litet bröllop men vill inte heller att någon ska känna sig utanför och bli ledsen för att de inte blivit bjudna. Trodde inte det var så komplicerat...

Annars så har jag dragit på mig ett sjuhelsickes mål till bröllopet, eller i alla fall för året. Jag illustrerar det så att ni förstår:

Pär fick ett lika rimligt mål han ;)...

Så detta jobbar vi hårt för just nu och det börjar faktiskt hända en hel del kul på storleksfronten, vilket jag är så himla glad för! Har dessutom fått världens energiboost sedan vi börjat så allt känns mycket roligare! Jag har även tatuerat mina ögonbryn så att jag ser ut som mig själv, även utan smink - så fint blev det. Och så har jag börjat gå på kemisk peeling/ansiktslyft varannan vecka för att blir av med alla hemska acnneärr som jag dragit på mig genom åren. Lyxigt, det är verkligen en pågående renovering.

Sedan har vi valt ut en ring också, till mig.. och jag är helt kär i den:

Sweet hearts crown, från Efva Attling. LOOOVE IT! Kommer dock beställas i gult guld.

Annars så finurlar vi på kläder, musik, dekoration och självklart så ska inbjudningarna ut inom kort.

Så vet ni att jag lever och att det sista jag vill nu är att bli på tjocken! Snart åter! Kram!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Haha, en liten pik var det kanske med awarden men inte så mycket :)

Fantastisk ring du ska ha! Älskar Efva Attling och ska köpa upp hela hennes lager när jag blir rik och berömd *harkel*

Jo, jag vill gärna bo i hus men det är så mycket som måste ordnas med anpassning och sånt.

OFLY sa...

Nämen se där ja! Kul att höra från dig här igen. :)

Ringen var supercool! Bra val med gult gult. Så trött på trenden med vitt guld som alla ska ha nu. ;)

Hehe, börjar det bli lite bröllopsnoja hör jag? Äääsch, det löööser sig. haha. Näe då, jag förstår att det är mycket.
Fast inbjudningarna sa jag ju att du måste tänka på låångt innan. De ska ju ut flera månader innan också. Men du löser nog det också ska du se.

PS. Mailar dig om en annan bröllopsgrej, så du vet. DS.

Puss o kram, och Du: BRA KÄMPAT med träning och vikt! Du är grym!

/OFLY

Johanna sa...

Klart rött är bäst :)Jag är bara impad över att resten av alliansen skiter i kd och lämnar det som lagförslag.

Ett hjärta är alltid rött. Alltid rött, alltid rätt :)