Bakgrund

9 mars 2012

Jag lever!!

Och mår ganska så bra. Och för att inte prata om allt som känns jobbigt ovisst och läskigt så byter jag ämne.

Idag beställde vi diamanterna till ringarna! Temat, eller det som får våra ringar att matcha är att vi har gult guld och att vi kör på en stor gul diamant i min och fyra lite mindre, gula, i Pärs. Pär får en glittrande rad rakt igenom sin 9mm ring och jag får en diamantblomma, en stor gul brilliant i mitten och 12 mindre vita brillianter runt om. Längtar!!!

Jag kanske skulle tillägga att det inte blev Efva Attling ringen till slut. Vi bad att få tala med en guldsmed om den och ville göra några små ändringar men det visade sig vara en guldsmed med stor integritet som minsann inte gjorde några kopior! Därför har vi med Attlingen som utgångspunkt designat något helt eget som faktiskt ingen annan har, jag har letat på webben och hittar då inget liknande (så låt mig tro att jag är unik i alla fall). Så himla kul och prisvärt. Sjukt att man kommer gå runt med en ring för mellan 20-25 000 på fingret. Men är det for life så är det, och Pär älskar jag till tidens slut.

Inga kommentarer: