Bakgrund

10 mars 2012

Kurerar och bläddrar i bröllopsmagazin

Jag kurerar mig för fullt, måndag är jag tillbaks på jobbet. Rösten är prima, halsen inte lika irriterad längre och jag kan typ - typ - lyfta huvudet själv utan att ta hjälp med armarna. Har känts lagom roligt att behöva lyfta huvudet så fort man ska ta sig upp från liggande.

Idag har vi fixat en outfit till Leonidas, han ska ha en Prins och Prinsess-dag på dagis. Mycket viktigt att komma utklädd, annars får man känna sig som sämpigaste föräldern någonsin. Sist de skulle kläs ut så var det "troll-dag" och vi tyckte det var onödigt eftersom Leonidas själv är så obrydd. Men dom andra barnen var superutklädda och tyckte "Varför är inte han utklädd för??" och tusen andra frågor och menande blickar. Så nu blir han utklädd, kan dom låta bli att undra något den här gången. Grupptrycket är stark. ;)

Ikväll är det schlager. Jag håller alla mina tummar och tår för Danny. Jag älskar Loreen också men jag vill verkligen ha Danny till Baku.

Hur tusan tänkte jag med rubriken nu? Aldrig bra att börja där. Men ja! Jag köpte på mig ett gäng bröllopstidningar när vi var på stan och.. aaah, så mycket att tänka på så lite tid säger jag bara. Men jättejätte kul ska det bli. Hoppas alla bjudna kan komma, det kommer bli den bästa dagen ever. <3

Inga kommentarer: